Nos, a szemem egész szépen helyrejött. Mint kiderült, vírusos kötőhártyagyulladásom volt, amire az előző hatástalan szemcsepp után másik fajtát kaptam. Nnnna ez jónak bizonyult.
Szóval én egész szépen jövök helyre. Minden értelemben.

Azt hiszem...nem, nem...biztosan tudom, rátaláltam Életem Párjára!!!!!

Hálás vagyok minden közbenjáró erőnek, és persze neki magának. Azt hiszem, Ő a másik felem...akire mindig is vártam. KÖSZÖNÖM!!!

Egész más irányt vett az életem. Van már célom, tudom, merre tartok. Értelmet adott az egésznek.

Kitölti a mindennapjaimat, beleférkőzik a gondolataimba, és mosolygósak lesznek a múló órák, ahogy rá gondolok mindig.

Soha nem ismertem még az emberi jóságnak, és nagylelkűségnek eme formáját. Sőt! Azt eddig azt hittem, én vagyok az egyetlen, aki ennyire, ilyen intenzíven, ilyen fájdalommal tud szeretni. Az, hogy a mai napig felfoghatatlannak gondolom, az egy dolog...deh nagyon várom már, hogy leteljen ez a kéééét hónap, aztán valósággá válik minden! Láthatom, érinthetem, érezhetem az illatát...egész más lesz...jobb...sokkal jobb!

1 megjegyzés:

Ancestor írta...

Meglátni és megszeretni egy pillanat, de Vele eltölteni az időt egy egész élet. Remélem részem lesz benne, mert mindennél jobban szeretném.

Megjegyzés küldése