Vivinek kötőhártya-gyulladása van. Lecsesztek az oviban, hogy miért vittem be. Hát baromi egyszerű, mert oda jár...komolyan, amikor olyan gyereket hordanak be, hogy folyamatosan a szájába lóg a taknya, az nem baj...minket meg megszólnak...szééép.
Mindegy...elvittem dokihoz, kapott szemcseppet. Hétfőre tuti jól lesz...kapják be! :)

Én sem büszkélkedhetem ma túl sok mindennel. Olyan szinten vannak kész az ízületeim, hogy alig bírok lábra állni...voltam a héten vérvételen is. A gyógyszert most továbbra is ilyen mennyiségben kell szednem, de két hét múlva újra vérszívás...imádom!

Ma kipróbáltuk az egyik kreatív készletünket, amit a napokban kaptunk. Ezúton szeretném megköszönni az illetőnek, hogy Vivi két és fél órán keresztül lekötötte magát! :D

Íme:





















Szóval élvezte a dolgot nagyon! Még egyszer köszönjük!!!!!

1 megjegyzés:

Ancestor írta...

Nahát de jóóóó! Ez igen,na ilyet sem látni mindenhol gratula

Megjegyzés küldése