Változom. Ahogy minden és mindenki más is a környezetemben. Azt hiszem, most értem el azt az útelágazást, amelynél egy kéz nyúlt felém, lágyan megfogva kezem, és a helyes irányba húz, szelíden simogatva, mint a tavaszi szellő. Szívemet megérintette, lelkemnek gyógyírt hozott. Mostantól együtt folytatjuk utunkat.

Két megfáradt vándor, életeken át
keresi, kutatja, kit csak szíve lát.
Hosszú idő telik, sok csizma kopik
mire a két vándor egymásba botlik.
Talán a sors, talán a véletlen,
de egymásra találnak ebben az életben.
Létük most már öröm és boldogság,
együtt tapossák tovább az út porát.
Bár csizmájuk elkopott, lábuk meztelen,
közös útjukat vigyázza a Szerelem.

                                                             /Mythra/


Vivi szeme már rendben van. Viszont az enyém közel sem...idegen anyag ment bele, amitől begyulladt. Ezen felbuzdulva kamillavirág főzettel szépen kimostam. Másnap reggelre szinte ki sem látszott a szemem a duzzanattól. Nah, gyerek oviba le, napszemcsi fel, irány a szemészet. Mikor végeztem, kínomban mosolyogva jöttem ki.
Nem fogjátok elhinni: kamillaallergia!!! Nem akartam hinni a fülemnek. Soha a büdös életben nem voltam semmire allergiás. SOHA!!! Hihetetlen, mik alakulnak ki vén fejjel :DDDDD

Jön ez a négynapos...holnap meglátogatjuk a Planetáriumot. Vivi még sosem volt, én pedig kb. általános iskolás koromban utoljára. Szóóóóval izgalmas lesz. Utána egy kis népligeti séta, piknik, tollas...imádok Vivivel lenni!!!

//...és Veled is nagyon fogom szeretni az ilyen programokat!!!!!...//

1 megjegyzés:

Ancestor írta...

Várom én is a programokat, remélem sok lesz és nagyon-nagyon hosszadalmas.

Megjegyzés küldése