Az elmúlt másfél hét arról szólt, hogy elhasználtunk egy kiló papírzsepit, befaltunk egy csomó gyógyhatású készítményt, és végeredményképp megfertőztük anyát is... :)
Tegnap telefonáltak az oviból délelőtt, hogy menjek Viviért, mert nagyon fájlalja a fülét. Elhoztam. Tényleg nagyon kis nyomi volt, 5 percenként elsírta magát, látszott a szemén, hogy semmi nem ok. Sajnáltam szegénykémet. Fülészet persze csak délután 2-től volt...szóval addig szenvedtünk, aztán felpakoltam magunkat, és elmentünk a doktornénihez. Rendelés előtt fél órával érkeztünk, és jó magyar rendszer szerint már a 3 sorszámot kaptuk. Hááát, elég nehezen tudtuk kivárni, mert Vivit sokszor oldalba kellett lökdösni, hogy ne aludjon el. A diagnózis: fülkürthurut. Ez átmenet a normál állapot és a középfülgyulladás között. Olyan stádium, amikor még nem javasolják az antibiotikumot (csak ha belázasodik, amire eddig még -kopkop- nem került sor). Gyorsan megvolt a vizsgálat, Vivi nagyon ügyesen tűrte, hogy bekukkantsanak a járataiba (fül, orr, torok). Utána bementünk a gyógyszertárba, mert kapott Cataflam-cseppet, amit ki kellett váltani. Utána irány haza. Már olyan fáradt volt, hogy ihaj! 15:30-kor tudott elaludni, és 18:10-ig húzta is a lóbőrt. Szóval, mire felébredt, este volt :)))
Sebaj! Anya megoldotta. Letöltöttem neki egy új mesét (neki új: Astro Boy), és gyors pancsi, majd Vacsicsata után nekiálltunk megnézni. Mire vége lett, úgy tűnt, hogy érezte a szervezete, este van. Gyors orrcsöpi, nózifújás, aztán be az ágyba. Szerintem hamar elaludtunk...

A mai nap már sokkal jobban telt. Már egészségileg...mert egyébként egy égetnivaló rossz gyerek volt egész nap!
Délelőtt sétáltunk egy nagyot, meg elmentünk boltba. Aztán délre beszaladtunk az oviba elhozni az ebédjét, hogy ne maradjon meg fölösbe. Aranyos volt Marika néni, mert mindkettőnknek szedett egy jó adagot. :) De pszt! :)
Képzeljétek! Az én lányom annyira népszerű, hogy mikor meglátták bent a csoporttársai, megrohamozták puszikkal, ölelésekkel, és mondták, hogy milyen kár, hogy nem marad még bent. Mit tesz, ha valaki már nem sírva jár oviba, igaz? :)
Szóval jól beebédeltünk, aztán beparancsoltam Ördit az ágyba. Hamar el is aludt.

Nah, itt van pár kép:

 Giginek üzenem, hogy erre a képre egy Skype-társam (khm) azt írta, hogy: "Milyen aranyosak vagytok a képen..", meg hogy: "azok a huncut szemek..." :)))
 Spongyabob rendes volt, és segített, hogy ne anyának kelljen tartani a lázmérőt :)))
 Mindig olyankor kerülnek elő a régi játékok, amikor már azt hisszük, többet nem fog neki kelleni...nah, így dobjon ki, vagy távolítson el valamit az ember...
 Eddig toltam a macit, most próbáljuk ki inverzben is. :)
 Édeskettes...mint mindig
 Jó lenne már indulni Kisasszony, megfagyunk!
 Miután bementünk az ebédért, közölte, hogy márpedig ő nem jön, itt marad. :)
 Nah, így kell szépen, kulturáltan enni :)))
 Bleeeee, annyira gusztusos az én pici lányom!
Pff, mit nekünk arcfestés! Adjatok egy ischlert! :)))

1 megjegyzés:

Gigi írta...

Tunemenyes kepek, foleg az ischler-es:)
El nem hiszem egyebkent, hogy ugyanaz a kabat, ami tavaly jo volt Ra iden is jo....a sapi pedig, amit Lizzy mar 2 eve nem tudott hordani, mert szoros volt ra....orulet, mennyire masok ezek a csajok...
a skype-tarsad hozzaszoloasara annyit, hogy sztem rendes tole, hogy ilyet irt.Ne gondolj a sorok koze semmit, szerintem.

Megjegyzés küldése