Reggel zuhogó esőre ébredtünk...mivel "apa" bejelentkezett mára, nem igazán örültem neki...mert hát ugye állítása szerint már nem nagyon van pénze, így elvinni aligha tudná valahová...az utcán megint nem lehet lenni az idő miatt, így előre görcsöltem azon, hogy nem marad más megoldás, minthogy majd benyögi: elviszi magához. Ugyanis nemrég költöztek új albérletbe...csak hát vannak azok a fránya jogok...szóval, nekem, mint Vivi törvényes gyámnak, tudnom kell, hová viszi a gyerekemet. Ő pedig erre annyira nem hajlandó...így marad az, hogy megint én leszek a gonosz, rossz boszorkány, hogy nem engedem el vele. Ez van...

Miután 11-kor jelentette be, hogy neki fontos dolga volt még délelőtt, és csak most tudna indulni (egy hónapja nem látta a gyerekét!!!), gyorsan lebeszéltem róla, mivel kb egy fél órát tudtak volna csak együtt tölteni...ugyanis a gyereknek van egy napirendje, amit ha nem muszáj, nem rúgunk fel! Így áttettük délutánra...

Úgy döntöttünk Vivivel, miután elállt az eső, és szépen kisütött a nap, hogy lemegyünk gesztenyét gyűjteni.

Így fogtuk a kis kosarat, felkaptuk a gumicsizmát, és irány a környék!
Mivel az eső is rásegített, rengeteg gesztenyét találtunk. Vivi megtanulta, hogy kell óvatosan a cipője orrával kinyomni az egészséges termést azokból a szúrós kis gömbökből, amik úgy estek le a fáról, hogy még nincsenek kinyílva. Nagyon belejött, és élvezte, hogy megy neki is.
Ez lett a sétánk eredménye. :))) A végén már nekem kellett hozni, mert nem bírta el.
A sok eső miatt a környék tele lett különféle gombákkal...ez az egyik fajta.
Ezzel a jól megrakott kosárral indultunk hazafelé, mert már mama addigra megfőzte az ebédet.
Persze, mit ér a gyerekkor, ha nem lehetünk nyakig vizesek?... :)))) Ez az egyik kedvenc elfoglaltsága eső után. Nem is értem, mi benne a jó... :)
Aztán hazamentünk, befaltunk egy jó nagy adag sztrapacskát, ittunk, megettük az ebéd utáni kötelező -mert ügyesen ettél- csokinkat, elmentünk pisilni, végül zuhanás be az ágyba!
Szép álmokat, Vivi!

Drága Lizzy!
Tudom, hogy imádod az egereket, és ők a kedvenceid, de anya elkövette azt a hibát, hogy megmutatta nekem, amit neked vett, így elcsakliztam tőle, mondván, hogy most már én is egérmániás vagyok! :)))
Remélem, meg tudsz nekem bocsájtani! Anya azt mondta, hogy majd vesz neked egy másikat, mire jössz.
Már nagyon várlak!

Vivi

Ezt nézzétek! Az oviban rajzoltam anyának (mindegy mit), és ezt írtam neki a lap sarkába. Azt mondta, hogy ez már majdnem anya, és nagyon megdicsért!!! Olyan büszke rám!

1 megjegyzés:

Gigi írta...

JAj de edes azzal a kosarral....azokat az A betuket O irta?wow....ugyes nagyon!!!!!!!!!!!
Anya meg hizik a buszkesegtol:)
Meg kepet, meeeeeg keeeepet!!!

Megjegyzés küldése