Elnézést kérek az olvasóimtól, hogy nem írtam már több, mint egy hete, de megkezdődött az óvoda, és teljesen fejre állt minden. A lányom egy álló hétig ordított és kijelentette, hogy nem szereti az óvodát. Erre tegnap azt hallom, mikor mentem érte, hogy jó napja volt. Ma pedig már ébredés utántól az oviba érkezésig nem volt sírás...sőt, átöltöztetésnél sem. Meg is lepődött mindenki, hisz eddig mindig tudták, mikor érkezik meg a lányom. :) Nos, a mai nap más volt...mikor mentem érte, akkor örömmel szaladt oda hozzám. (Egek! Ezt vártam már!!!)
Nem is akart eljönni! Sőt! Este lefekvésnél már mosolyogva mondta, hogy reggel megyünk oviba. Hát megszerette!!!! (szerk. megjegyz.: azért amikor elköszöntem, legörbült kicsit a szája, de ő egy kis hős!!!)
Szóval reméljük egyre jobb lesz neki...viszont nagyon előjött az apahiány! Gyűlölöm, amiért ezt tette a gyerekemmel!!! :(((

Jah, és hogy ne legyen már olyan szép és jó...kiderült, hogy a 3 hónapja tartó kapcsolatom egy merő hazugsághalmaz volt, az ember pedig egy gerinctelen kis csúszómászó! Na de felállunk, brrrrrrrrrrrrr, és nyomás tovább...viszont ez most úgy érzem, helyrezökkentett a pasik terén rendesen. :)))

Most oviba szokás, aztán melókeresés ezerrel!!! Hajtás! Muszáj!

2 megjegyzés:

Lizzy írta...

nagyon drukkolunk, és a pasikkal óóóvatosan!:)
Mindig előbb kérdezz meg engem:)
Gigid

Timi írta...

Örülök Nita, hogy Vivi megszerette az ovit! Hatalmas kő esik le ilyenkor az ember szívéről igaz? Nagyon jó hír! A csigákra meg igen gyakran rátaposnak...

Megjegyzés küldése